Monday, November 26, 2007

是时候把它放下了。。。



是时候把它放下了。。。
不要再想了。。。
过去的就让它过去吧。。。
再执著也无法改变事实。。

是我自己不甘心吗?
还是我跟本无法把他忘记?

伤心也伤心过了。。
泪水也流干。。
但心还是一直在痛。。

都已经四年了。。
他从来不曾联络我。。
就算我给他联络他也拒于门外。。
我也从失望跌到了绝望。。

我觉得就算我一直再等。。
也不能改变些什么。。
就把他成为我的回忆吧。。

8 comments:

Just .. JesS said...

爱不一定要拥有
放下不代表放弃

HC said...

是時候面對現實的
都擺放了那麼久了
所有的火都熄滅了

HC

MedicBoyz said...

也许心里还是会牵挂着他。
但别因为这样而放慢生活脚步。
因为你是因为自己而活的。
祝福你能找到爱你和你爱的人。
加油吧!

Anonymous said...

珍惜自己的所爱, 世界上没有后悔药。。应该珍惜现在所拥有的一切,别让自己还活在过去。。别牺牲当下, 去换取未知的等待~~

彗瑄 said...

we are always right here to support you...
please always remember :
我们要活在当下

Anonymous said...

死懒虫
多久了还没上来更新啊~~~~
发霉咯.......

HC

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.

Geralvin said...

Nice blog, so long never post d, u still blogging, if u still blog, do leave a foot print at my blog so i will come and read